VINN EN BÄRBAR DATOR + ETT MOBILT BREDBAND

     
Vem arrangerar tävlingen?
 blondinbella tillsammans med Telia!

Motivering varför just jag är värd att vinna detta exlusiva pris!
Jag ska snart flytta till ett internat för att kunna gå på det gymnasium jag vill - säbyholms naturbruksgymnasium med hundinriktining!
Jag har jobbat i snart 1 år för att få i hop pengar så jag kan betala för att bo där.
Mina föräldrar har tyvärr inte råd att betala för mig. Men jag ville så gärna utbilda mig till djursjukvårdare!
Så dem pengarna jag tjänar ska endast gå till det! Så dator är absolut inte en tanke på att köpa.
Vi i familjen delar på en dator. Vi har gjort upp ''dator schema'', så jag har endast 1 timme per dag att sitta vid datorn för att kolla mejl, jobba med skoluppgifter m.m.
Det skulle vara så bra att ha en egen dator, som man kan ha med sig när man flyttar till internatet om 6 månader, som man kan använda när man själv vill, ha med sig när man ska någonstans osv.
Jag älskar även att blogga och skriva av mig lite ;) Så med en alldeles egen dator så kan jag blogga hela tiden!
Jag är 15 år och jobbar varje varannan kväll och helger + att jag går i skola på dagarna, skulle som alla andra som tävlar bli väldigt glad om jag vann! :)

Svar på frågan: Telia har 3300 surfzoner i Sverige och med deras partners så kan man koppla sig på 25 000 platser i världen

                         

Lycka till alla andra som tävlar! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du måste bara vinna!!! Håller alla tummar för dig nu! <333

2010-02-18 @ 13:59:19
URL: http://onlycarro.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med! Du måste bara vinna Emma! <3

Världens finaste människa förtjänar verkligen en bra dator! :D <3

2010-02-18 @ 23:03:29
URL: http://investing.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hoppas du vinner Gummsan :) <3

Lycka till! ;D

2010-02-18 @ 23:04:43
URL: http://straaawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0